Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 30, 2013
Image Size
355 KB
Resolution
600×1438
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
845 (1 today)
Favourites
28 (who?)
Comments
21
×
Minecraft Creeps by DrAssenov Minecraft Creeps by DrAssenov
More chatting with Josh and Mario in Halo 4 War Games. This time, its about my misadventures with pervs on XBL.

For those of you who don't play Minecraft, a "seed" is a long code you can enter into a new game to generate a specific map. Otherwise, when you start a new game, you get a random seed/map.
Fact: Josh was the one who made the "seed" joke after I told him the guy offered to give me it. 0__0

Visit Mario here: demoniccriminal.deviantart.com…

I don't own Halo or Minecraft.
Add a Comment:
 
:iconsaintofthedragons:
SaintOfTheDragons Featured By Owner Dec 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Pixelated pervert.
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist General Artist
Yep! XD
Reply
:iconanikastrizuki:
AnikaStrizuki Featured By Owner Aug 7, 2013
._. Strange people everywhere. Reminds me of when I played Minecraft, I was like running away from my friend and I hid somewhere underground. He ended up digging right above my head and said, "I found youuuuu"
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist General Artist
Oh man! Talk about strange! Unfortunately when you run away in Minecraft, at least as far as I know on the xbox version, you can still find other people without a map because their GT appears through any obstacle... 
Reply
:iconloonybob:
LoonyBoB Featured By Owner Aug 4, 2013
Oh man, I totally miss reading your misadventures with gaming.  Catching up on soooo much now. xD
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
Ahaha yes I still have them! Unfortunately not all of them are comic-worthy XD
Reply
:iconmayaomega:
MayaOmega Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
:P
Reply
:iconxxgoldenninjaxx:
xXGoldenNinjaXx Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist
Oh the kindness of strangers on the internet
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
Yes... "kindness" XD
Reply
:iconb-312:
b-312 Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha! Oh man! .... Again I'm sorry about that. Next time I'm not gonna let you join random minecraft games.
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
Haha yeah. It's fun playing Minecraft with you, but I agree with your plan XD
Reply
:iconbuilding-summer:
Building-Summer Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist General Artist
XD Yeah, you've gotta watch out for those sketchy people on xbox 0.0

Except, I see them more on black ops than I do with any other game...
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, from now on, I'm going to stick with just meeting friends of friends... maybe. XD

Black ops? Wow, I wouldn't have thought that!
Reply
:iconbuilding-summer:
Building-Summer Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist General Artist
Good Plan! XD Yeah, it's kinda weird here and there. That's why, unless I'm playing with friends, I keep my mic unplugged and I mute everybody so random creepers won't talk to me XD
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
LOL. Sounds like you've had enough bad experiences! :D Good luck out there!
Reply
:iconbuilding-summer:
Building-Summer Featured By Owner Aug 6, 2013  Hobbyist General Artist
Haha thanks, you too! :)
Reply
:iconphilorion7:
philorion7 Featured By Owner Jul 30, 2013  Student General Artist
its tough bein a gurl sumtimes :D
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist General Artist
Sing it, brutha! :P
Reply
:iconcommandernova702:
CommanderNova702 Featured By Owner Jul 30, 2013
LoL >XD
Reply
:icondrassenov:
DrAssenov Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist General Artist
XD
Reply
Add a Comment: